هم‌اندیشی ازدواج فیروزه‌ای + ویدئو

هم‌اندیشی ازدواج فیروزه‌ای

رویداد «هم‌اندیشی ازدواج فیروزه‌ای» به همت موسسه رسانه‌ای حامین برگزار شد. در این جلسه قصد داریم تا ازدواج آسانی که در رسانه‌ها با عنوان «ازدواج فیروزه‌ای» شناخته می‌شود را از زاویه دید مخاطبان حامین که از اقشار و سنین مختلف در این نشست حضور دارند را مورد بررسی قرار دهیم. 

ازدواج فیروزه‌ای که امروزه مورد توجه جوانان و خانواده‌ها قرار گرفته، سبکی از ازدواج آسان است که به زوج‌های جوان این امکان را می‌دهد تا در زمان مناسب و با در دسترس‌ترین امکانات لازم زندگی مشترک خود را آغاز کنند. این سبک ازدواج با راهکارهای خود نقش بسزایی در تسهیل ازدواج دارد.

این طرح به همه پیشنهاد نمی‌شود و برای آن دست از افرادی مناسب است که در انتخاب خود به قطعیت رسیده، مشاوره‌های پیش از ازدواج را طی کرده و با موافقت خانواده‌ها به عقد دائم رسیده باشند، اما برای شروع زندگی با مشکل مواجه هستند. از این رو افراد می‌توانند با توافق یکدیگر برای مدتی مشخص در منزل والدین خود یا حتی به صورت جداگانه در خانه پدری سکونت داشته باشند و همزمان ارتباط زناشویی خود را ادامه دهند.

با این توضیح مهمانان حاضر در هم‌اندیشی به مباحثی همچون مقایسه آسیب‌های زندگی مجردی با چالش‌ها و مسائل زندگی مشترک، مخالفت خانواده‌ها با ازدواج در سنین پایین برای دختران و پسران، محدودیت‌های ازدواج آسان، سیاست‌‌گذاری‌های کلان ازدواج، ابهامات موجود از آینده اقتصادی و نگاه عرف و جامعه نسبت به ازدواج آسان پرداختند و نکته نظرات خود را مطرح کردند که برای مشاهده این نشست می‌توانید به ویدئو زیر مراجعه بفرمایید.

برای مطالعه بیشتر: 
دورهمی مجردها + ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید

دو × 3 =

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://haminyar.ir/?p=18672